SHOP: Mana nak beli shawl labuh?

Assalamualaikum semua :)

Sekarang ni adalah musim shawl, bukan? Pergi mana – mana kedai, mesti jumpa pelbagai jenis shawl yang tergantung kat dalam. Bercorak ada, yang kosong ada, bucu bulat ada, bucu segi ada, kain chiffon ada, kain cotton ada. Pendek kata, macam – macam jenis shawl ada dalam satu – satu kedai tu dengan pelbagai harga yang ditawarkan oleh mereka.

Tapi sekarang ni adalah zaman membeli – belah secara atas talian. Kebanyakkan orang terutamanya kaum hawa paling malas nak berjalan – jalan di bawah sinaran mentari untuk mencari barang yang mereka kehendaki. Melainkan dah betul – betul terdesak dan tak jumpa barang yang dikehendaki dalam kedai atas talian.


Jadi, hari ni nia akan kongsikan beberapa kedai atas talian yang menjual pelbagai jenis shawl labuh yang sedap dipakai, mempunyai efek beralun, tidak jarang, material tidak terlalu tebal dan berat serta harga yang berpatutan.


Semoga entry ni dapat membantu kau orang mencari shawl yang kau orang nak. Dan, selamat menghabiskan duit. HAHA

2 comments:

  1. uswah islamic clothing..rabia pernah menang contest.dapat instant shawl uswah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan tudung - tudung uswah? nia memang peminat tegar tudung uswah :)

      Delete

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)