Saturday, June 27

FAMILY: Raya 2020

Assalamualaikum semua :)

Allahu Rabbi, bulan syawal dah habis sebulan tapi nia baru nak tulis pasal raya. HAHAHAHAHAHAHA

Please forgive me for this belated post, guys.

Alaah, tapi ini bukan kali pertama nia tulis post yang telah melepasi tarikh luput. Kau orang pun mesti dah masak dengan perangai nia yang sangat susah nak diubah ni kan?

Raya tahun ni sangat berbeza dengan raya pada tahun sebelum - sebelum ini sebab buat pertama kalinya nia dan keluarga menyambut hari raya di kotaraya Kuala Lumpur yang gah. 

Biasanya kita orang akan pulang ke kampung untuk menyambut hari raya tetapi disebabkan tahun ni seluruh dunia dilanda pandemik covid19, kami semua kena berkorban dengan menyambut raya di KL.

Untuk pertama kalinya, semua orang berpuas hati dapat beraya di KL sebab terasa kemeriahannya. Biasanya sunyi sepi je dia orang kata. Jalanraya pun kosong. Kalau baring kat tengah - tengah jalan tu pun takde siapa yang akan hamun.

Kat bawah ni, nia ada tepek beberapa gambar yang diambil sewaktu sambutan hari raya pertama dulu. Kalau kau orang tak nak tengok, tak payahlah scroll sampai ke bawah yee.

Anyway, selamat hari raya kau orang. Nia minta maaf kalau ada tulisan nia dalam blog ini yang menyakitkan hati mana - mana pihak.









No comments:

Post a Comment

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)

Ping Banner

 
Copyright © 2019 Nia Emkay. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.