Friday, October 9

DRAMA: Money Flower

Assalamualaikum semua :)

Macam mana dengan kehidupan seharian kau orang setakat ni?

Nia doakan kepada semua pembaca yang sedang membaca entry nia kali ni agar dipermudahkan segala urusan, dilapangkan rezeki dan diberikan kekuatan untuk terus melalui hari – hari mendatang. Amin.

*                                   *                                   *                                   *                                  *

Kang Pil Joo merupakan peguam Syarikat Cheong A dan dia juga merupakan orang kanan buat keluarga Jang Kook Hwan. Sebagai seorang peguam, Kang Pil Joo sangat cekap dalam mengatasi pelbagai masalah yang ditimbul dan sentiasa mempunyai idea yang bernas untuk membantu Jang Boo Cheon dalam hal – hal syarikat.

Semua orang menggelarnya dengan panggilan ‘Anjing Cheong A’ tetapi sebenarnya Kang Pil Joo mempunyai sejarah hitam dengan Cheong A pada masa lampau?


*                                   *                                   *                                   *                                  *

Biasanya nia tak minat dengan cerita korea yang melibatkan politik ni tapi drama kali ni lain. 

Baru episod pertama nia dah tak boleh nak beralih kepada drama lain dah. Payah sangat nak meninggalkan drama ni sebab jalan cerita dia menarik dan addictive.

Dalam banyak – banyak drama yang berkisarkan politik, drama ni satu – satunya drama yang berjaya menarik perhatian nia. Takde pun kejap – kejap nak lompat pergi babak ni ataupun babak tu. Satu jam penuh nia menghadap laptop untuk menghabiskan satu episod.

Kalau kau orang baru nak cuba tengok drama berkaitan dengan politik, cubalah tengok drama ni :)

Tahun: 2017
Jumlah Episod: 24
Rating: 5 / 5
Sumber gambar: google.com

No comments:

Post a Comment

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)

Ping Banner

 
Copyright © 2019 Nia Emkay. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.