SHOP: Arabic Fringe Shawl

Assalamualaikum semua :)

Baru – baru ni, nia ada beli arabic fringe shawl daripada salah seorang peniaga atas talian dalam aplikasi Instagram. Selalu tengok orang pakai arabic fringe shawl tu, teringin pulak nia nak merasa pakai. HAHA

Jadi, nia pun tengok – tengok dekat Instagram dan berkenan untuk beli daripada kedai atas talian yang bernama Thenana_shoppe. Harga sehelai arabic fringe shawl tu adalah RM 11 tidak termasuk kos penghantaran. Tapi kalau beli 5 helai harganya adalah RM 55 termasuk dengan kos penghantaran.


A post shared by Nurul Hawadah AMK (@nurulhawadah) on

Jadi, nia pun ambil keputusan untuk beli 5 helai sebab nak jimatkan duit penghantaran.  Bijak ke bijak seketul nia emkay dalam berbelanja? HEHE

Material kain arabic fringe shawl serius lembut gila. Pegang kain pun sejuk je terasa kat tangan. Nia tak sangka langsung shawl tu adalah selembut tu. Terus jatuh cinta! HAHA


Kalau ada di antara kau orang yang berminat nak pakai arabic fringe shawl, bolehlah terjah instagram Thenana_shoppe. Ataupun whatsapp dekat nombor ni -> 013 928 0179 (suhaida)

2 comments:

  1. kalau yg jenis tak payah iron.. memng suka juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, nia pun sama. senang, capai terus lilit kat kepala. HEHE

      Delete

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)