SHOP: Vietnam Rolls by Viet Rolls Kitchen

Assalamualaikum semua :)

Baru – baru ni nia teringin gila nak makan Vietnam Rolls, jadi nia pun pergilah cari kat pasaraya. Semua pasaraya berdekatan dengan rumah nia habis kena jelajah. Dari Tesco, Aeon, Matahari, Hero, Giant semuanya nia masuk sebab nak cari Vietnam Rolls tapi satu pasaraya pun takde jual benda tu.

Kecewa betul.

Dah cari sendiri tak jumpa, nia cuba cari kat instagram pulak. Cari punya cari, nia terjumpa satu akaun yang bernama Viet Rolls Kitchen. Terus nia whatsapp cakap nak beli Vietnam Rolls dua bekas. HAHA Gelojoh betul seketul nia ni.

Kalau kau orang pun teringin nak makan ataupun rasa Vietnam Rolls, bolehlah terjah kat instagram dia orang. Nama instagram dia orang ialah vietrollskitchen.my.

Serius cakap.

Vietnam Rolls yang dia orang jual sangat puas untuk dimakan sebab portion dia besar. Sebelum ni ada jugak orang bagi rasa Vietnam Rolls tapi portion dia kecil. Tak puas hati rasanya makan. Tapi Viet Rolls Kitchen ni punya portion besar – besar. Tak percaya, boleh tengok kat gambar bawah ni.



Lagi satu, sos dia memang sedap menjilat jari. Abah sendiri puji cakap sos dia memang terbaik. Pedas tapi sedap, bertambah – tambah jugaklah abah makan Vietnam Rolls tu disebabkan sos dia.

Dah, nia malas nak cakap panjang. Orang tua – tua cakap, tak rasa maka tak tahu. Jadi pastikan kau orang beli Vietnam Rolls daripada dia orang dan rasa, sedap ke sedap. HAHA

1 comment:

  1. RRB ALP 2018 Answer Key will be released by Railway Reservation Board (RRB). RRB has disclosed 26,502 vacancies for the post of Assistant Loco Pilot (ALP) and Technician Categories. ALP are those who help the Loco Pilot to drive the freight trains. The candidate will have to go through CBT and AT to be recruited for this post.

    ReplyDelete

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)