Tuesday, August 29

SALE: Khas untuk Penyokong Kuat Blog Nia Emkay!

* Semua dah licin !!!*

Assalamualaikum semua :)

Nia ada berpuluh helai tudung bawal bidang 60 untuk diberikan secara percuma kepada penyokong – penyokong kuat blog nia emkay. Antara jenama tudung bawal yang bakal diberikan secara percuma itu adalah Uswah Islamic Clothing, El Warda, Helwa dan juga The Hijjb.

Nia nak berikan tudung – tudung bawal ni secara percuma kerana nia jarang dan tak pernah pakai langsung tudung – tudung ni.

Yes, you read it correctly.

Ada diantara tudung tu yang langsung tak pernah dipakai oleh nia. Jadi daripada tudung tu duduk terperuk dan akhirnya menjadi makanan si lipas yang berjalan terkedek – kedek, lebih baik nia berikan kepada mereka yang nak.

Di bawah ni, nia sertakan gambar untuk tudung - tudung bawal yang nia nak berikan secara percuma kepada kau orang semua.

Tudung Bawal TheHijjb

Tudung Bawal Helwa

Tudung Bawal Uswah

Tudung Bawal El Warda

Shawl (Standard Measurement)

Kau orang tak perlu bayar apa – apa pun untuk tudung tu kecuali kos penghantaran. Kau orang cuma perlu screenshot gambar dan tandakan kat tudung yang kau orang nak. Ataupun kau orang semua boleh whatsapp nia di talian 013 – 300 3786 dan taip Tudung Bawal Percuma. Nanti nia akan hantarkan gambar kat kau orang.

Spread the good news, please :)

No comments:

Post a Comment

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)

Ping Banner

 
Copyright © 2019 Nia Emkay. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.