Monday, August 14

SHOP: Shaklee Independent Distributor (SID)

Assalamualaikum semua :)

Boleh tak nia tahu ada berapa orang di kalangan penyokong kuat blog Nia Emkay ni merupakan pengguna setia produk – produk keluaran Shaklee? Sila komen ‘SAYA!’ banyak – banyak kat ruangan komen di bawah.

Untuk pengetahuan kau orang semua, nia pun merupakan salah seorang daripada berjuta pengguna setia produk – produk Shaklee. Semuanya bermula ketika nia tengah sibuk mencari minuman protein yang sesuai diminum oleh kaum wanita. Cari punya cari, gelongsor punya gelongsor nia pun terjumpa dengan dengan dua buah IGShop dekat Instagram.

Satu, Irine Nadia punya iaitu irinenadiabeauty. Ye, Irine Nadia yang juga merupakan seorang blogger popular tu. Ibu kepada tiga orang anak – anak comel iaitu Fiska Medina, Hasya Tasneem dan Umar Fahri.

Dua, Ain Atiqah punya iaitu aintyqah. Ain merupakan seorang siswi di MEDIU. Ambil jurusan apa, nia tak pasti sebab tak pernah pulak bertanya tentang benda tu. KIKI

Apa bezanya antara kedua – dua SID ni? Jom baca sampai habis untuk ketahui perbezaan antara mereka berdua ataupun kedua – dua kedai ini.


1 – Ain Atiqah @aintyqah.shaklee

Ain menawarkan harga murah dan berbaloi kepada para pelanggannya yang bukan daripada kalangan ahli Shaklee. Untuk ahli Shaklee pulak macam mana? Mestilah harga yang ditawarkan jadi lebih murah dan berbaloi – baloi!

Kepada para siswa dan siswi yang sedang mencari supplemen tambahan ataupun minuman protein untuk menambahkan tenaga, bolehlah terjah IGShop aintyqah.shaklee untuk tengok produk – produk yang dijual. Kalau berkenan, bolehlah terus berurusan dengan Ain.

Jangan risau, Ain ni peramah dan sopan orangnya. Layanan yang diberikan kepada pelanggan – pelanggannya juga baik dan bersantun. Macam mana nia tahu? Nia pun salah seorang pelanggan kedai aintyqah.

2 – Irine Nadia @irinenadiabeauty

Dekat kedai irinenadiabeauty, terdapat pelbagai jenis produk dan merchandise Shaklee. Antara yang popular ialah set berpantang, set kurus lengkap, set weight gain, shaker, pill box dan juga stack container.

Kelebihan membeli dengan irinenadiabeauty ni, setiap pembelian akan disertakan dengan hadiah percuma tetapi ada syarat – syarat yang perlu dipatuhi. Harga yang ditawarkan pula merupakan harga biasa di pasaran dan lebih kurang sama sahaja dengan harga yang ditawarkan oleh SID yang lain.
Sekiranya kau orang berminat nak membeli barangan Shaklee dengan irinenadiabeauty, bolehlah jenggah IGShop dia. Kalau ada yang berkenan di hati, terus whatsapp Irine Nadia dan bertanya tentang produk berkenaan.

Setakat itu sahaja perkongsian nia kali ini, semoga ianya bermanfaat kepada mereka – mereka di luar sana yang sedang mencari SID yang sesuai kriteria pencarian mereka. Ewaaaah. HAHA

Nota kaki: ini bukannya iklan berbayar ataupun paid review, ini ikhlas punya perkongsian daripada nia.


Sumber gambar: google.com

No comments:

Post a Comment

satu komen daripada anda membuatkan saya senyum lebar :)

Ping Banner

 
Copyright © 2019 Nia Emkay. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.